26/6

I Torsdags vecka 26 red Anna för andra gången. Då hämtade mamma mig på ett läger för att jag skulle rida. På lägret är jag med i en grupp. Josefine, Sofia och Christina heter dom som är med i gruppen. Dom skulle komma och kolla på mig när jag red. Men jag åkte före dom till stallet för att bussen som dom skulle ta till stallet var inte ledig. Så dom fick vänta på  bussen. Anna  höll i min lektion då med. Fast Anna skulle rida först och sen Ronja och sist jag, då är hon lagom trött sen när jag ska rida. Vi sadlade och tränsade Mollie. Sen satt Anna upp, hon började skritta bort till padocken. hon var väldigt pigg. Men sen när dom var vid padocken blev hon lugnare. När Anna var klar skulle Ronja sitta upp. Hon började skritta på fyrkantspåret på långa tyglar. Ronja var jätteduktig. Sen kom gruppen och jag skulle sitta upp. Det gick bra att rida då! Jag travade massor. Det var jätteskoj!!!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

hej johanna och ronja vad kul den dagen måste ha varit hejdå

2008-07-16 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0